kärlek  زندگی
kärlek  زندگی

kärlek زندگی

الهی

 

 
الهی 
عادت‌هایی بر من غالب است که رهایم نمی‌کند
رخوتی در من خزیده است که رخت بر نمی‌بندد
آرزوهایی در سر دارم که عمر مرا سر می‌کشد
منیتی بر من چیره است که چنگال نمی‌کَنَد


الهی
این‌ها همه در من است
و به بیش از اینها مبتلایم
آفت‌هایی در من نهفته‌اند که از آنها بی‌خبرم
و به آزمون‌هایی دچارم که اگر دست مرا نگیری
و به آنها مرا محک بزنی،‌ جز شرمساری نمایان نمی‌شود

الهی
اما با این همه عیب‌های نهانی،‌
با این منی‍ّت قدر، با این دشمن خانگی
با این همه وعیدهای جهنّم،‌ و با این همه راه‌های پر خطر
با این همه باکی نیست
زیرا خدایی دارم که هیچ کس مانند او نیست
و امیدی دارم که به هیچ خدایی جز او نبسته‌ام
خدایی که رحمتی دارد که هیچ مرزی نمی‌شناسد
و بخششی که همه چیز را فراگرفته است

الهی
ای تو فقط خدا،‌ ای فقط تو شنونده‌ی دعا
ای تو خالق دعا، ای تو صاحب دعوت
ای تو مالک آمین
ای فقط تو اجابت کننده‌ی دعا
ای دعای تو در پشت هر دعا

الهی
مرا تو دعا کن
برای من تو دعا کن
دعای مرا تو دعا کن
مرا تو عین عین دعا کن
مرا تو هم ‌دعای خدا کن

آمین یا رب العالمین
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

این دعای بسیار زیبا از استاد ایلیا میم
زیباست دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد